Wielrennen
voor de jeugd

Ben jij tussen de 10 en de 18 jaar? En lijkt het je leuk om heel hard te wielrennen? Dan is jeugdwielrennen misschien wel iets voor jou. Vanaf het jaar (of seizoen) dat je 10 jaar wordt, kun je al lid worden van onze vereniging en mag je meedoen met de trainingen. Deze vinden plaats in het wielerseizoen, van maart tot en met september. Tijdens de trainingen wordt er onderscheid gemaakt tussen jongere (10-13 jaar) en oudere jeugd (13-18 jaar). Hierdoor kunnen wij iedereen op zijn of haar eigen niveau trainingen bieden.