Laan naar Eme 95, 7204 LZ Zutphen

Uitleg "Mijn ETP"

In 2016 zijn we overgestapt naar een online ledenadministratie waarbij de leden deels zelf verantwoordelijk werden om de naam- en adresgegevens actueel te houden. Tegelijkertijd werd ook de ETP webshop geopend waar allerlei producten door de leden konden worden aangeschaft.

Ook via de nieuwe website, die we 2021 in gebruik hebben genomen, kan ieder lid de gegevens in de ledenadministratie inzien en/of wijzigen. Deze wijzigingen worden direct doorgevoerd in de administratie.

Om artikelen in de webshop te kunnen bestellen, moet je ingelogd zijn op “Mijn ETP”. Zoals hieronder zal worden uitgelegd, moet je om te kunnen inloggen eerst een nieuw wachtwoord aanvragen.

Het oude wachtwoord is dus NIET meer geldig!

Als je jouw gegevens wilt inzien of wijzigen kan dit online via onze website. In de menubalk vind je hiervoor rechtsboven de optie “Mijn ETP”. Op het volgende scherm kun je inloggen op een beveiligde pagina. Op zich wijst het zich vanzelf, maar hieronder volgt een korte instructie.

Inloggen "Mijn ETP"

Na het kiezen van de optie “Mijn ETP” kom je op een scherm waar je kunt inloggen. Gebruik voor het inloggen het e-mailadres wat reeds bekend is bij de ledenadministratie.

Om veiligheidsredenen versturen wij geen wachtwoorden per e-mail. Als je de eerste keer wilt inloggen op “Mijn ETP”  moet je de optie “Wachtwoord vergeten?” gebruiken, waarna er een e-mail met de instructies wordt verstuurd.

Als je na 5 minuten nog geen e-mail hebt ontvangen, controleer dan eerst de SPAM-box. Staat daar geen bericht, dan kan het zijn dat het e-mailadres dat je hebt gebruikt niet in de administratie bekend is. Neem in dit geval contact op met de ledenadministratie om te achterhalen welk e-mailadres in de administratie is opgenomen. Zie hieronder voor de contactgegevens.

Mijn account

Na een succesvolle inlog kom je bij “Mijn account” waar bij de optie “Bestellingen” een overzicht staat van de bestellingen in de webshop. Met de overgang naar het nieuwe systeem is besloten om de oude, voltooide bestellingen (voor 2021) niet over te zetten.

Bestellingen

Hier zijn alle bestellingen te zien. Hier kan je ook de voortgang van een nieuwe bestelling volgen. Bij elke verandering in de status van de bestelling zal je hiervan ook via e-mail op de hoogte worden gebracht.

Mijn gegevens in de ledenadministratie

Als je bent ingelogd, staat onder de  optie “Mijn ETP” in de menubalk de optie “Mijn Gegevens” waar je een overzicht vindt van de gegevens zoals die momenteel in de ledenadministratie zijn opgenomen.

Via de optie “Bewerk Profiel” (selecteer tandwieltje) kun je de persoonlijke gegevens aanpassen. Dit zijn vooral de naam- en adresvelden in de linker kolom. Bevestig de aanpassing(en) met de optie “Profiel bijwerken”.

Speciale aandacht voor het wijzigen van het e-mailadres. Dit wordt gebruikt als uniek identificatie voor het inloggen in het systeem. De consequentie hiervan is dat de gebruiker het e-mailadres NIET zelf kan aanpassen.
Dit kan alleen door een verzoek hiervoor te sturen via e-mail naar info@etp-zutphen.nl.

Foto toevoegen

Naast het aanpassen van de persoonlijke gegevens, is er ook de mogelijkheid om een profielfoto toe te voegen. Op deze manier krijgen we een soort “smoelenboek” van alle leden.

Als je op het camera icoon klikt, krijg je de optie de foto te wijzigen of te verwijderen. De foto mag maximaal 4MB groot zijn.

Contact

Kom je er niet uit of heb je vragen?

Neem dan contact op met onze ledenadministratie, dan kijken zij wat er mis gaat.

Marjan van Dienst (KNWU)
Kees Scholl (NTFU)
E-mail: ledenadministratie@etp-zutphen.nl